Részecskeszűrő tisztítás hatása hosszútávon
A részecskeszűrő tisztítás egy meglehetősen technikai jellegű műveletet, melyet szakember végez el. A tisztítás sokkal olcsóbb, mint a DPF cseréje. A szétszerelés után a DPF egymás után kerül a kemencébe, és impulzusos sűrített levegő és nagynyomású víz befecskendezésének vetik alá. A rosszul ellenőrzött tisztítás helyrehozhatatlanul károsítja a monolit felületén található ritka fémek nanométeres rétegeit: a végül a kitisztított részecskeszűrő alkatrész elveszti hatékonyságát. Ezért a sérült részecskeszűrő rendszert ki kell cserélni.
A részecskeszűrő tisztítás olcsóbb
A nagy hozzáadott értékű alkatrészek, például részecskeszűrők vagy katalizátorok gyári árának akár 5-szörös szorzata az autógyártók által forgalmazási hálózataik és autókereskedéseik finanszírozására gyakran vezet holtponthoz: a végfelhasználó visszautasítja. befektetés, amely a használt jármű vételárának akár 40%-át is képviselheti!
Ennek az akadálynak az áthidalására általánossá vált, hogy a végfelhasználónak részecskeszűrő tisztítási megoldások széles skáláját kínálják, hogy legalább egy kisebb szolgáltatásért díjat számíthassanak fel, miközben a hátralévő időre foglyul ejtik. Valójában több tisztítási technika sikertelen tesztelése után a vásárlónak szembe kell néznie a tényekkel: alkatrészt kell cserélnie, vagy el kell adnia a járművet. A szolgáltató ezt követően javasolja a végfelhasználónak, hogy a tisztítási/regenerálási szolgáltatásokat számolja el a részecskeszűrő csereszámláján, ha a cserét otthon végzi el.
Nem minden esetben tisztítható a részecskeszűrő
A részecskeszűrő tisztítása házilag olyan karbantartási feladat, amelyet ajánlott inkább szakemberre bízni, ha úgy érzi, nincs megfelelő készsége ehhez. A márkakereskedések és a szervizek néha megtagadják az eltömődött vagy szennyezett alkatrész tisztítását, és egyszerűen kicserélik. Az autóipari fórumok ismét tele vannak olyan történetekkel, amelyek mindegyikének ugyanaz a forgatókönyve. A garázs vagy márkaszerviz fenntartja, hogy a tisztítás nem lehetséges, és csak az alkatrész cseréje lehetséges. Más esetekben a csere díjköteles, de az autós használat közben veszi észre, hogy az alkatrész nem felel meg az eredeti kritériumoknak, vagy rossz minőségű.
DPF és katalizátor csere
Hacsak nem tud valamit a mechanikáról, és nem merészkedik a motorháztető vagy az autó alá, túl nehéz tudni, hogy az alkatrészt cserélték-e. Ha a gyanús zajok továbbra is fennállnak, azonnal vigye vissza járművét a garázsba, hogy jelentse azt. Valószínűleg a javítással van probléma.
A legmegbízhatóbb módja továbbra is az, ha megkéri a szervizt, hogy küldje vissza a használt alkatrészeket . Ügyeljen arra, hogy a jármű alkatrészeinek tulajdonjogát Ön tartja meg, kivéve, ha a csere garanciális vagy normál csere részeként történt. Természetesen mondanunk sem kell, hogy ez a visszaküldés ingyenes, még akkor is, ha megpróbáljuk elhitetni Önnel az ellenkezőjét. Egy fontos pontra szeretnénk felhívni a figyelmet: az alkatrészek begyűjtésétől kezdve Ön felelős értük. Ezért semmiképpen ne dobja ki őket, hanem tegye meg az újrahasznosításukhoz szükséges intézkedéseket.
Mivel az autók környezetszennyezéscsökkentő berendezéseire szigorú előírások vonatkoznak, nem meglepő, hogy a karbantartás vagy a csere körül egy egész vállalkozás fejlődik ki. A Krosfou megközelítése ezen a területen egyszerű: Akár magánszemély, akár szakember, verhetetlen áron kínálunk Önnek nagy teljesítményű rozsdamentes acél alkatrészeket közvetlenül a gyárból . Termékeink megbízhatóak és hatékonyak, és megfelelnek a legmagasabb minőségi követelményeknek.
Az oldal tetején található rendszám alapján azonosítsa be járművéhez szükséges alkatrészt: a jelenleg Európában forgalomban lévő járművek több mint 85%-ához van készletünk.